Січень
№ п/п | Зміст роботи: | Дата проведення: | Примітки |
I | Спільна робота школи з | | |
| Відвідування мета: розвиток довільних психічних процесів. | Протягом місяця, за | |
II | Робота з майбутніми | | |
1. 2. | Заняття 1 Ти і твоя Зображення | I тиждень, четвер | |
1. 2. | Заняття 2 Наша вулиця. Робота в рядку. | II тиждень, четвер | |
1. 2. | Заняття 3 Мій рідний край. Моя країна - Україна. Робота в рядку. | III тиждень, четвер | |
1. 2. | Заняття 4 Моє рідне селище. Робота в основному рядку з допоміжною лінією. | IV тиждень, четвер | |
III | Робота з батьками | | |
1. 2. 3. 4. | Заняття № 1. Заняття № 2 Заняття № 3. Заняття № | I тиждень, четвер II тиждень, четвер III тиждень, четвер IV тиждень, четвер | |
Лютий
№ п/п | Зміст роботи: | Дата проведення: | Примітки |
I | Спільна робота школи з | | |
| Відвідування навчальних занять та співпраця з вихователем: мета: стимулювання пізнавальної активності | Протягом місяця, за | |
II | Робота з майбутніми | | |
1. 2. | Заняття 1 Розмаїття рослин. Бережімо зеленого друга! Робота в основному рядку з міжрядковою (допоміжною) лінією. | I тиждень, четвер | |
1. 2. | Заняття 2 Розмаїття тваринного світу. Не скривдь жодної тварини. Робота в клітинці. | II тиждень, четвер | |
1. 2. | Заняття 3 Герої казки. Робота у клітинці, колі. | III тиждень, четвер | |
1. 2. | Заняття 4 Гра „Що на Штрихування. | IV тиждень, четвер | |
III | Робота з батьками | | |
1. 2. 3. 4. | Заняття № 1. (1 частина) „Як підготувати дитину до читання?" Заняття № 2 (2 частина) „Як підготувати дитину до читання?" Заняття № 3. „Ваша дитина не слухняна. Що робити? Що не робити?" Заняття № 4. „ Ваша дитина повільно прокидається вранці. Що робити? Що не робити?". | I тиждень, четвер II тиждень, четвер III тиждень, четвер IV тиждень, четвер | |
Березень
№ п/п | Зміст роботи: | Дата проведення: | Примітки |
I | Спільна робота школи з | | |
| Відвідування мета: виявлення та уточнення уявлень дітей про | Протягом місяця, за | |
II | Робота з майбутніми | | |
| Заняття 1 Лічба предметів. Предмет. Фігура. Сусіди числа. Властивості предметів. | I тиждень, четвер | |
| Заняття 2 Лічба предметів. Співвідношення цифр і числа. Поняття „багато" і „один". | II тиждень, четвер | |
| Заняття 3 Лічба предметів. Поняття „довгий - короский", „вузький - широкий", Число та цифра 1. | III тиждень, четвер | |
| Заняття 4 Лічба предметів. Число і цифра 2. Порівняння предметів. Відношення між цифрами більше та менше. | IV тиждень, четвер | |
III | Робота з батьками | | |
1. 2. 3. 4. | Заняття № 1. (1 частина) „Навчається тато за Васю весь рік…", або „Звідки беруться шкільні проблеми?" Заняття № 2 (2 частина). „Навчається тато за Васю весь рік…", або „Звідки беруться Заняття № 3. Заняття № 4. | I тиждень, четвер II тиждень, четвер III тиждень, четвер IV тиждень, четвер | |