План роботи
Вересень
№ п/п | Зміст роботи: | Дата проведення: | Примітки |
I | Спільна робота школи з |
|
|
| Відвідування навчальних занять та співпраця з вихователем: мета: загальний розвиток | Протягом місяця, за розкладом. |
|
II | Робота з майбутніми |
|
|
1.
2. | Заняття 1 Знайомство з майбутніми першокласниками. Вправи для підготовки руки до письма. | I тиждень, четвер |
|
1.
2. | Заняття 2 Школа. Навчальні предмети у початковій школі. Правила поведінки під час Вправи на розвиток дрібної моторики руки. | II тиждень, четвер |
|
1. 2. | Заняття 3 Українські народні казки. Вправи для підготовки руки до письма. | III тиждень, четвер |
|
1. 2. | Заняття 4 Кольори. Вправи на розвиток дрібної моторики руки. | IV тиждень, четвер |
|
III | Робота з батьками майбутніх |
|
|
1. 2. 3. | Знайомство з батьками майбутніх першокласників. Звернення до батьків першокласників. Анкетування батьків. | Протягом місяця. |
|
Жовтень
№ п/п | Зміст роботи: | Дата проведення: | Примітки |
I | Спільна робота школи з |
|
|
| Відвідування навчальних занять та співпраця з вихователем: мета: формування загально | Протягом місяця, за розкладом. |
|
II | Робота з майбутніми |
|
|
1. 2. | Заняття 1 Овочі і фрукти. Вправи для підготовки руки до письма. | I тиждень, четвер |
|
1. 2. | Заняття 2 Одяг і взуття. Вправи на розвиток дрібної | II тиждень, четвер |
|
1. 2. | Заняття 3 Свійські тварини. Вправи для підготовки руки до письма. | III тиждень, четвер |
|
1. 2. | Заняття 4 Людина. Вправи на розвиток дрібної моторики руки. | IV тиждень, четвер |
|
III | Робота з батьками майбутніх |
|
|
1. 2. 3. 4. | Заняття № 1. Чи готова ваша дитина до школи? (Пам’ятка батькам, поради Заняття № 2 Малюк став першокласником (поради). Заняття № 3. Тестування: „Чи хоче дитина йти до школи?" Заняття № 4. „Я у світі. Вчимо з малюками". | I тиждень, четвер
II тиждень, четвер
III тиждень, четвер IV тиждень, четвер |
|
Листопад
№ п/п | Зміст роботи: | Дата проведення: | Примітки |
I | Спільна робота школи з |
|
|
| Відвідування навчальних занять та співпраця з вихователем: мета: уміння уважно слухати | Протягом місяця, за розкладом. |
|
II | Робота з майбутніми |
|
|
1. 2. | Заняття 1 Ми вивчаємо українську мову. Вправи для підготовки руки для письма. | I тиждень, четвер |
|
1. 2. | Заняття 2 Ти і твоя сім’я. Родина. Вправи на розвиток дрібної моторики руки. | II тиждень, четвер |
|
1. 2. | Заняття 3 У країні Ввічливості. Вправи для підготовки руки до письма. | III тиждень, четвер |
|
1. 2. | Заняття 4 Іграшки. Ігри дітей. Слово – назва предмета. Вправи на розвиток дрібної моторики руки. | IV тиждень, четвер |
|
III | Робота з батьками майбутніх |
|
|
1.
2.
3.
4. | Заняття № 1. „Труднощі першокласників у період адаптації?" Заняття № 2 (1 частина) „Як розвивати пам’ять, увагу, сприймання, Заняття № 3. (2 частина) „Як розвивати пам’ять, увагу, сприймання, Заняття № 4. Тестування: „Що знає | I тиждень, четвер II тиждень, четвер
III тиждень, четвер
IV тиждень, четвер |
|
Грудень
№ п/п | Зміст роботи: | Дата проведення: | Примітки |
I | Спільна робота школи з |
|
|
| Відвідування навчальних занять та співпраця з вихователем: мета: уміння порівнювати | Протягом місяця, за розкладом. |
|
II | Робота з майбутніми |
|
|
1. 2. | Заняття 1 Предмети, що нас оточують, їх ознаки. Вправи для підготовки руки для письма. | I тиждень, четвер |
|
1.
2. | Заняття 2 Наш дім. Предмети побуту і вжитку. Слова, що нічого не називають Вправи на розвиток дрібної моторики руки. | II тиждень, четвер |
|
1. 2. | Заняття 3 Хто як голос подає. Звуки людської мови. Голосні звуки. Вправи для підготовки руки до письма. | III тиждень, четвер |
|
1. 2. | Заняття 4 У країні звуків. Приголосні звуки. Вправи на розвиток дрібної моторики руки. | IV тиждень, четвер |
|
III | Робота з батьками майбутніх |
|
|
1. 2.
3. 4. | Заняття № 1. „Позиція батьків у спілкуванні з дитиною?" Заняття № 2 „Вчимося робити Заняття № 3. „Режим для школяра". Заняття № 4. „Організація робочого | I тиждень, четвер II тиждень, четвер
III тиждень, четвер IV тиждень, четвер |
|